Friday, November 5, 2010

Sponsorgeld Biënnale Florence

Omdat ik niet iemand ben die met haar hand op wil staan heb ik het volgende bedacht. De feestdagen komen eraan, iedereen is op zoek naar originele geschenken. Wat dacht u van een mooi collage foto portret van u of van iemand aan wie u zo’n schilderij kado wil doen. Ik gebruik daarvoor een door u aangeleverde foto en verwerk die op een linnen doek van +/- 30x30 cm. (al naar gelang uw wensen) . Voor het ‘sponsor’ bedrag van 100 € per portret. Of een groepsportret van bijvoorbeeld al uw personeel, zoals de schilderijen hierboven, op een groot formaat linnen doek? Mooie binnenkomer voor in de hal van uw bedrijf.
Uiteraard zijn andere mogelijkheden ook bespreekbaar en kunt u ook altijd mijn atelier komen bezoeken om hier eens over te praten en naar mijn werken te komen kijken.

No comments: